Det är ingen vanlig dag.. !

.. för det är min födelsedag! :D
Hejsan!
Idag är då min födelsedag! Och så var det ju sista dagen på praoen och bara för att det var min födelsedag så fick jag ta hål i öronen gratis och så köpte Carro några goda bakelser :D Har varit en riktig toppendag! På morgonen fick jag ett stativ, en typ "avsändare" eller något som gör att man kan stå någon helt annan stanns och ta bilder genom att bara trycka på avsändaren! och så fick jag många små parfymer. Sedan så avslöjade mamma att jag skulle få något från Fokiwa som inte riktigt kommit än! :D Kan typ inte vänta! Men nu ska jag fortsätta testa mina nya saker till kameran! och senare blir det att äta pizza med Emmy! Galet bra födelsedag! :D
-
Stativ, avlösaren och de små parfymerna!
Parfymerna!
Hål i öronen! äntligen :D
Avsändaren eller vad det nu heter? ;)
Ha en trevlig kväll!
Kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0