Prat med Emmy och Malin!

Hejsan!
Idag har jag varit med Emmy och Malin! Vi pratade, åt resten av tårtan som fanns kvar och cyklade lite! Har precis gjort mig i ordning för att lägga mig. För det är ju skola imon.. Bara för de glömt att sätta den dagen som ledig, och då måste vi lida och gå till skolan.. Sedan imon så är det ju Valborg! Majbrasa och mysigt! :D Blir att städa och vara med Ebba. För på tisdag ska vi ha kalas för mig och min lillebror. Eftersom vi fyller två dagar ifrån varandra bara ;) Och förlåt för att jag uppdaterar så dåligt! Jag kan inte säga att jag kommer bli bättre. För det kommer jag inte att bli !
Men ha det bra!
Kram!

Kommentarer
Postat av: Ebba!

SV; Haha ja men..... ehm... vi kom ju på nått roligare och som båda ville göra sen ;) !

2012-04-30 @ 07:47:55
URL: http://sessanebba.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0