Stockholm!

Heej!
Inte uppdaterat idag men nu så ska jag lägga ut bildern från min helg i Stockholm.
När vi kom dit åkte vi direkt till Claras kyrka. Där fick vi dela ut mat till hemlösa. Det var sorgligt att se att det fanns så många och det är ju sjukt snällt att folk att ställa upp och hjälpa de hemlösa! Sedan sov vi på vandrarhem, kollade på let´s dance och snackade, trevligt! Sedan igår så shoppade vi och var på naturhistoriska museet där vi kollade lite och så var vi på bio, cosmonova. Där såg vi nån film i typ 3D fast duken gick lixom runt. Så det har varit en trevlig helg.
Och idag har jag varit i kyrkan, i A6 och köpte en kofta till konfan och så har jag varit på kalas hos en kusin! ;)
Imon är det då måndag, och jag har då prao! Hoppas det blir kul asså! ;)
Men nu kommer Stockholms-bomben!
-
Först var vi i S:t Claras kyrka
På shoppingen dagen efter (igår) så testade vi lite skor! ;)
Var på plattan!
Nu får det bli lite bilder från Naturhistoriska riksmuseet!
Ap-skelett, lite creepy. Fast de var ju inte riktiga, hoppas jag! ;)
Sedan fanns det ju lite djur med att kolla på, fast inte levade xd
Säl! ;)
Sjukt många olika fjärilar ;)
Valross! ;)
Isbjörn!
Lunnefågel! Har arbetat om det en gång i tiden och ville bara ta ett kort på den! De är ju så söta! :D
Tyckte de hade gjort djuren sjukt bra och så var "kulisserna" (eller vad man ska kalla det xd) väldigt fräcka ;)
Carl von Linné, ganska dålig bild.. jag vet ;)
Cosmonova! duken gick lixom runt! skit tufft! ;)
Detta var då hela gruppen!
På vägen hem stannade vi och så köptes det godis och ramlösa! Nyttig man är eller? ;)
Detta var då bussen!
Och jag vill bara säga att Stockholm var bäst! :D
Ha det bra!
Kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0