Tårta!

Heej!
Vaknade ganska sent och åt frukost för någon timma sedan eller det blev ju typ min middag/lunch. Nu sitter jag och kollar på big brother. Verkar som det är spöktema, så jag typ sitter och dör av skratt xd ! Strax kommer Ebba med. Vi ska ta bilder och äta tårta som jag köpte igår. Mamma skulle haft den till jobbet men hon ville inte ha den sen. Så då tar vi och firar mig lite med den! ;) Har gjort mig i ording för att ta lite bilder och testade idag en av parfymerna ;) Eller testade ju en igår med men idag tog jag en annan ;) Haha!
Ha en bra lördag!
Puss!

Kommentarer
Postat av: Ebba!

SV: Haha! Ja fast vi tog inte så mycket kort ändå :/ !

2012-04-29 @ 13:47:36
URL: http://sessanebba.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0