Måla med min lilla kusin!

Hejsan!
Idag så kom jag upp vid typ ett och då när jag precis kom ner så stod min lilla kusin i dörren och ville va med mig. Jag hade ju inget annat för mig och det är ju faktiskt lite kul att vara med kusinen ;) Hon hade med sig en målarbok och sådant så vi målade ^^ inte så jobbigt ;) Efter att hon åkt hem så fotade jag lite blommor morfar hade som lagit ut som han sagt att jag måste fota ett tag ^^ fick faktiskt två lite fina bilder :) sedan kom pappa hem och frågade om vi skulle ut och springa så då hängde jag med han ut i skogen. Blivit så sölig! pappa sprang iväg från mig! :O
Nu tänkte jag gå ut och fota lite! Ha det så bra! Kram !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0