Krasch !

Hejsan!
Idag har vi varit hos familjen som vi vart och hoppade från hopptornen med. Det var supertrevligt! De hade typ en golfbil eller vi kallade den det ^^ som vi åkte runt med, och sedan så åkte vi runt med Antons moped.
Vi åkte galet mycket moppe. Men såklart när jag ska skjutsa Anton så är gräset halt och när vi ska svänga så "halkar" vi och faller åt kanten..
Han frågar mig hur det gick med mig men jag tänkte bara; skit i mig! hur gick det med moppen?! Och klart så hade något på sidan gått sönder och lampan hade ramlat typ och sedan tyckte de att den såg typ "längre ut".. Så nu känner jag mig inte på topp.. Men Anton sa att det inte gjorde något alls och så men det känns ju fortfarande hemskt.. Aja.. Ska sova snart iallafall.
Ni får ha det så bra! Kram !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0