Sakerna från marknaden!

Hej!
Detta är då vad jag köpte.
Tänkte inte ens på att pruta förens i slutet när jag skulle köpa mobilskalet.
"Jag frågade vad den kostade. Då svarade han 80. Jag frågade om jag kunde få den för 70. Då pekade han på ett annat ställe och sa att om jag ville ha billigare skal fanns det där för 40. Sedan sa han något på kinesiska till den andra killen som var där och så skrattade dom. Men så sa jag att jag kunde ta den för 75, det är bara det jag har. Och jag hade bara 75 x) Då pratade de lite sedan sa han ett tjurigt okej och kollade bort surt. Jag gav bara han pengarna och gick snabbt där ifrån."
Liite pinsamt men det var ju jag som vann på det ;) fast det var ju klart ytterst lite. Träffade lite bekanta på marknaden med. Var ganska liten fast trevlig.

Köpte två olika shampoo, ett balsam spray och ett hårspray från de Carro sålde. Fyra för 100:- så var väldigt billigt! :)

Ett armband som Carro trodde skulle göra blodcirkulationen bättre. Hennes massör hade sagt det men vem vet ? ;) Var ju iallafall snyggt tyckte jag :)

Var inte sugen på brända mandlar eller vanligt marknadsgodis så köpte en klubba. Var länge sedan, har inte ätit sånna sedan några år tbax ;)

Lite sent att köpa solglasögon nu kanske men kan ju ha dom t nästa år och så hade jag ju dom idag med ;)
Det är inte lika dana som dina Emmy! det är en annan färg, och tror dina är större kanske? hahah! ;)

Mobilskalet då ;)
Ha det så bra ! Kram !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0