Tandläkaren !

Hejsan!
Blev väckt vid nio för att jag skulle till tandläkaren vid tio. Trodde det skulle vara en kontroll typ men de skulle ta bort en bit av tandköttet bara för en tand inte kom upp typ. Så jag åt en Alvedon som inte kunde dela för att jag var så nervös x) men ingen annan fick upp den heller så de fick dela den med kniv^^ sedan såg jag att han skulle bedöva med en stor spruta så jag bara: "hur långt upp ska tanden vara? För den har redan kommit upp en bit !" Typ bara för att jag var så nervös och så kollade de och de behövde inte göra något så jag fick åka hem igen! Woho ! Jag överlevde ! Haha!


Kommentarer
Postat av: Emmy

Bilden var vänligt söt! Men vore ännu sötare om du nt redigerat dig så mkt brunare, för du är söt som lite blekare enligt mig :)

Svar: Är faktist inte redigerad alls ^^ Är nog lite ljuset faktiskt :)
Emelie

2012-08-16 @ 20:48:35
URL: http://klumpigochglad.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0