Dagen spenderades på sjukhus ;)

Heej!
Varit dålig på att uppdatera :P
Men.. idag var det då en friluftsdag. Var första gången jag åkte slalom och jag tyckte att det gick ganska bra tillslut ;) Bara att i slutet av åkningen så ramlar jag ganska rejält och nu har jag ont i handen... Så vi fick ju åka upp och kolla den och det blev så sjukt krångligt! De behövde få något av doktorn vi var hos innan men det hade inte kommit.. så de försökte ringa och fixa men tillslut fick en annan på det sjukhuset kolla på det så jag fick kolla upp :P Men sedan var det ingen som kollade bilderna eller ingen som var redigt kunnig om jag fattade det rätt xd Men hon trodde inte det var något fel... Men en annan ska kolla upp det imon ;) Så allt löser nog sig! Förhoppningsvis hänger jag med till Trysil :P !
Detta var inte lätt att skiva med bara en hand inte ;) Haha!
Ha det bra!
Kram!
-
Har ett typ blåmärke i ansiktet med eller skrapade upp :/ gör oxå sjukt ont :s Men dagen har varit sjukt rolig och jag tyckte det var sjukt kul att åka slalom!
Tack till alla som lärde mig åka! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0