Dop

Heej!
Idag vaknade jag klockan 7 på morgonen och gick upp och la mig en timme till sedan var det dags att åka till konfan :P Där pratade vi om lite allt möjligt och så gjorde vi vänskapband eller vad det nu heter ;) Då skulle an ta en från den andra gruppen som man inte kände och göra det till ;) och det blev ju bra, bara att jag inte har flätat på typ tusen år men aja ;)
Efter det åkte jag på ett dop, Ebbas mosters barns dop, och fotade det, det var också sjukt trevligt :)
Ebba och jag gick ut lite och tog kort efter.
Efter dopet var jag med Ebba. Vi typ fixade en testblogg och testade lite, kollade bloggar, videos, bakade något och så gav vi varandra massage för att jag var så trött ;)
Choklad och smördeg ;)
Ha det bra!
Och förlåt för dålig uppdatering!
Kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0