Fettisdagen ;)

Heej!
Idag är då fettisdagen! Dagen då man ska fetta sig med semlor ;) Men vi hade inga hemma... Så jag får fetta mig med annat gött ;) Imon är det kemiprov! Kan seriöst inget så får bli att plugga på nu ;) Men när jag skulle börja öva lite i bussen hem märker jag att boken inte är där.. och då fattar jag att böckerna ligger i skolan! Så jag får ringa runt till alla möjliga människor för att få skjuts till skolan men syrran svarade inte och morfar kunde inte så det fick bli att pappa fick åka från jobbet och köra mig x) Men så var det ju inte öppet.. Men jag tog mig in genom fritidster x) Tur! ;)
Men nu måste jag plugga!
Tänkte att jag ska plugga någon timme sedan gå en runda, sägs att man lär sig bättre då ;)
Ha det bra!
Kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0