Hemma från Norge!

Heej!
Nu är jag hemma från Norge, eller det har jag ju varit i några dagar nu.. har bara inte orkat uppdatera ^^
Men nu gör jag det! ;)
Norge var skitkul! Tyckte första dagen var lite orolig, typ: Vad har jag gett mig in i :S ?!
Var lixom orolig att jag skulle ramla och bryta armen helt totalt :P Men det gick bra! Jag är hel! ramlade max 5 gånger under hela veckan ;) Och inte nog med Trysil, när jag kom hem så åkte familjen och Ebba till skidbacken jag "sprack" armen i ;) Det gick bra! Fast Trysil var ju så mycket roligare! Mycket finare och många fler backar! Skulle nog vara lättare att lära sig där :P
Lite bilder från trysil och helgens back-bilder ;) :
-
Detta var hur vi bodde, i en sporthall ;) Men det var sjukt trevligt!
Vi hade lite roliga lekar och tävlingar varje dag ;)
Här var där vi bodde
Minibussarna ;)
Men vi hade ju såklart en stor buss med ;)
Detta är en bild från helgen när jag försökte lära Ebba och lillebror att åka slalom, gick ganska bra! ;)
mer bilder från backen i trysil kan ni hitta på Emmys blogg: http://klumpigochglad.blogg.se/2012/february/trysil-2.html
Ha det bra!
Kram!

Kommentarer
Postat av: Ebba!

äntligen uppdaterar du! ;) Jag ser ju ut som ett riktigt proffs på bilden erkänn ;) haha! Va med i min tävling vet ja! :D <3

2012-02-20 @ 20:44:18
URL: http://sessanebba.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0