Trysil ändå! ;)

Heej!
Idag bestämde jag att jag hänger med till Trysil ;) Ska bara ta det lugnt och inte åka vissa dagar och sådär :P
Så idag har det varit fullt med packande ändans till nu... Och imon på morgonen får det fortsätta lite ;)
Pappa och jag fick åka och köpa nya vantar eftersom den ena handen inte längre går i mina gamla vantar xd
Sedan åkte vi hem, pappa grillade korv i trädgården och jag gjorde kärleksmums ;) eftersom man behövde ha med sig det till lägret!
Men som sagt jag är nästan klar med packningen! Men nu måste jag verkligen sova!
Det kommer inte bli några inlägg alls sedan under veckan! För har inte tillgång till internet ;)
Kommer ett till innan jag passerar gränsen ;)
Ha det bra!
Kram!
Bakas kan det göra med gipsad hand ja ;) (fast jag knappt använde den då xd )
Grillning i trädgården ;) Mitt i snön!
Kärleksmums bakat av mig och pappa ;)
Allt är fixat nu då, godis, pengar och packnigen ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0