Blogg.se ändrats!

Heej!
Innan idag när jag skulle logga in så fick jag se detta:
Jag trodde jag sökt fel och tänkte ändra.. funderade några minuter innan jag fattade att de hade ändrat sidan x) Haha, lite efterbliven ;)
Men har varit med Emmy hela kvällen! Vi åt semla, satt vid datorn och pratade ;) Sedan när hon följde mig hem skrämde jag henne totat x)
Jag: *kollar in mot en mörk trädgård* Sedan gallskriker jag och springer
Emmy: *Skriker, tag tag i mig och frågar:  vad år det?! *
Jag: dör av skratt xd Hahahah!
Hahahah ;)
Men nu ska jag nog lägga mig! blir att åka pulka med Emmy imon kanske :P Sedan ska jag nog ta bilder eftersom hon ska iväg sen :P
Ha det bra!
Kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0