Dagens outfit!

Heej!
Detta är dagens outfit;
huvtröja - köpt i Oxford
Jeans - JC
Linne - Ullared
Tröjan är typ ett minne från Oxford! Sjukt skön och mysig ;)
Det kostade väldigt mycket, så jag sa att jag inte hade så mycket pengar. Så jag sträckte fram Det "jag hade" (jag hade mycket mer än vad som behövdes men tyckte priset var för högt. Han bara : Jag kan kolla?... Jag bara räddade situationen: nee men vänta! Jag har detta med! Han kollade på mig och jag bara log och hoppades att han skulle säga att det räckte och det gjorde det ;) Hahah! prutarN x)
Sparade ca. 100sv kr. ganska bra för nån som aldrig vågar pruta ;)
Sjukt skön och ett stort minne från Oxford! så 4/5 :D
Ha det bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0