Färgat håret och klippt mig ;)

Hej!
Kom hem från frisören för några timmar sedan :P Vi försökte färga mitt hår blont, det är ju min syster som är frisör ;) Det blev inte blont. Typ färgen jag hade innan jag färgade rött :P Så jag är la inte så sjukt nöjd men Carro sa det från början att man kan inte få det från rött till blond utan man får färga om det någon gång till :P Klippte bara bort det slitna och klippte upp det lite med :P Blev la ganska nöjd med allt ;) Carro och jag funderar på att färga om det redan imon. Det är bara jag som är lite osäker. För vi slingade ju det och det gjorde så sjukt ont så har nt lust att göra om det x) Men en bild på det får ni la ;) Nu är jag med Ebba blir att vara med henne till typ 11 ;)
Ha det bra!
Kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0