Grattis Malin! :)

Heej!
Kom precis hem från Malin. Varit där sedan halv 4 :P Var trevligt! Vi åt en typ macka som Malin hade fixat och så kollade vi på love actually. Den var ganska bra ;) Medans Malin gjorde mackorna med spelade Emmy och jag Mario Kart ;) Av Emmy och mig fick Malin en chokladask som vi typ hade ätit upp till slutet ;) Sen så hade mamma hittat ett gulligt kort som jag skrev nån ramsa och nått på ;) Hahah den var lite barnslig men ganska söt ;) Imon är det då sista dagen på lovet! Tror det bli att ta det lugnt, ta bilder och spela mario kart och sims ;) Har redan bestämt typ hela dagen alltså! ;) Men ett stort tack till Malin för den sjukt trevliga kvällen och Grattis! :D <33
Nu får alla ha det så bra och ha en bra sista dag på lovet!
Kram!
-
Lite bilder från kvällen hos Malin! :)
Chokladen och kortet Malin fick av mig och Emmy :P
Mackan Malin gjorde ;) Var god!
Födelsedagsbarnet själv ;) Grattis Malin! :D <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0