Grattis mamma! <3

Heej!
Idag är det mammas födelsedag ;) Vilket jag typ hade glömt xd Eller jag trodde det var nästa vecka men jag hade visst fel ^^ Det blev att vara med Nora och lillkusinen! Så först kom faster, små kusinerna och morfar! Sedan så kom farmor och farfar lite senare på kvällen! :) Vi åt pizza och tårta! Jag och Carro skulle dela på en planka. Så vi sa att de bara kunde ge oss en tallrik så delar vi upp det själva. Men när vi fick det så fick vi var sin planka, fast mindre än en vanlig ^^ Det var ju sjukt snällt ;) !
Men nu blir det att kolla till hästen på my horse, ta bort sminket och sedan lägga sig ;)
Imon blir det att vara med Malin och Emmy! :P
Ha det bra!
Kram!
-
Grattis! <3
Plankan ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0