Mycket te ;)

Heej!
Gör ett litet inlägg innan jag lägger mig :P Hållerpå att fixa en header åt en kompis ;) Hoppas de bli nöjda. Ska fixa den innan jag lägger mig tänkte jag ;) Idag har jag varit med Emmy, som jag också kommer vara imon, övermon och åren efter de ;) Nee men det står typ alltid på min blogg; Är med Emmy ;) Vi är typ jämt x) Men aja.. Emmy och jag kollade på "En sommar med Göran". Ganska rolig film faktiskt ;) Sen drack vi te och pratade lite som vanligt alltså ;). Sen när jag kom hem kollade jag och Carro på TV och drack te igen. Sen var jag så snäll och fixade varm choklad åt henne ;) Men det blev mycket te idag hör ni ju ;) funderar på att ha "dagens outfit" ? Kan ju då lägga ut bild på mina kläder och vad de är köpta eller nått :P Ska tänka på saken och testa det kanske ;) ? Får se..
Men nu ska jag kolla min kompis blogg och sedan sova ;)
Ha det bra!
Kram
-
Emmys katt tog min plats, såjag fick sätta "fot-pallen" (vet nt vad det heter xd) på andra sidan!  Sjukt elak katt och den vägrade ge upp när jag snurrade runt för att den nt skulle hoppa upp! Men tillslut kom den upp. xd
Te i mängder blev det ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0