Nu fattar jag! ;)

Heej!
Sitter vid datorn, har svårt att fatta att man faktiskt måste somna tidigt för att orka upp men det är lixom svårt ;) Är van vid att vara uppe till ca 3. Får försöka lägga mig vid innan 11 i fortsättningen men nu är det lite för sent för det ;) får la bli 12 idag då! ;) Innan försökte Emmy dra ett skämt typ: Vad är en trasig Iphone? Jag: va? xd trasig? Emmy: Nee! äppelpaj... Fattade nt förens jag läste hennes blogg och tänkte efter lite ;) Trög kan man ju kalla sig! haha! ;) Imon blir det då skola igen såklart och så städade jag ju inte mitt rum som jag skulle gjort, så det måste blir imon :P Men nu ska jag försöka sova! Blev inga bildern med Emmy idag så får bli en gammal från min gamla kamera ;) Kollade igenom den idag och sparade bilder jag ville ha ;)
Ha det bra! Godnatt!
-
Snö! :D Måste faktiskt säga att jag är sjukt nöjd med bilden för att ha varit min gamla kamera som tagit! :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

hihi! den gjorde vi. det blev ganska kaos med ljusen menmen det var kul ändå :D !

2012-01-13 @ 13:43:39
URL: http://sessanebba.blogspot.com/
Postat av: Emelie

Jaa! sjukt kul! Måste göras om ju ;) !

2012-01-13 @ 16:26:08
URL: http://tystmengullig.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0