skola imon...

Hej hallå!
Har precis kollat bildern jag tog idag :P Blev nt att gå ut och ta, för att jag glömde lite bort tiden vid datorn och så var det kolsvart ute när jag kollade sen xd Så det fick bli att ta bilder inne. Blev nt några bra bilder riktigt för sen blev kortet fullt och de sista bilderna i minnet brukar bli lite suddigare så de blev lite suddiga. Sen målade jag naglarna för jag hade tråkigt och efter det blev det Mario Kart, vilket jag tröttnade ganska snabbt på. Men det har varit en lugn dag och allt är färdigt för imon så nu är jag redo för att börja skolan igen... Sedan imon blir det kanske att städa och sådär ;) får se :P Men nu måste jag gå och lägga mig för att komma upp imon!
Hade gött och jag hoppas erat jullov varit otroligt bra!
Kram!
-
Bilder jag tog idag:
Mamma har tagit der allt julpynt nu så bara lite polkagriser kvar.

Jag och min lillebror blev beodrade att gå ner och handla nån tvättgrej så då passade vi på att köpa en burk godis :D
-
Och så bjuder jag på en egobild på mig ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0