Varit med Ebba :D

Heej!
Idag har jag varit med Ebba hela dagen ;) Vi har bakat, det blev riktigt misslyckat xd Ebba hackade mandeln i 2 timmar tror jag xd Haha tog lååång tid iallafall xd Den skulle egentligen malas, men vi hade ingen mal! hahah! Men i slutänden blev allt misslyckat.. Men jag gjorde hästgodis och det lyckades ;) Haha! Sen åt vi tacos, gött! Sedan blev det att vi gjorde ett videoinlägg xd kommer ut imon ;) för det laggar sjukt på youtube :P Blev att ta lite foton med och sedan åkte Ebba hem ;) Nu lyssnar jag på musik och ska kolla till min häst på my horse! Hahah! ;)
Blev ingen "dagens outfit" idag, men jag har samma kläder som igår ;) 
Ha det bra!
-
Ebba fixar mandeln ;)
Hästgodis på G!
Ebba tröttnade på att hacka mandel efter någon timme så jag fick ta över ;) Haha!
Sedan blev det tacos! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0