Bästa båtsemestern någonsin!

Hej!
Idag var sista dagen i båten. Om vi skulle umgås mer med den familjen hade jag kunnat stanna i veckor! Har varit så kul! Längtar tillbaka.. Men asså vi kommer träffas fler gånger. Idag var vi på samma bad igen. Anton, jag och Lukas hoppade från högsta tornet! 10meter upp! Ni kommer få bilder på det imon ;) Sedan efter vi badat så åkte vi till en resturant och åt. Sedan så åkte de hem till sig och vi packade ihop i båten och nu är vi hemma. Fast ganska skönt faktiskt. Var med Ebba en liten stund med. Vi satt bara vid datorn x) Imon ska jag vara med henne. Men innan det ska jag städa rummet. Får blir samma bild som igår från hopptornen.
Men denna båtsemestern har kanske varit den bästa båtsemestern någonsin ! För är mycket roligare att vara med fler än bara familjen. Fast det är ju faktiskt också trevligt. :)
Kram!
 
-
 
När kommer alla bilder ut?
Denna semestern:
hopptornet - Imon, måndag
Ankor - imon, måndag
-
Harstena - tisdag
Kolmården - onsdag
Segway - torsdag
höghöjdsbanan - fredag
dagen jag var ute med Emmy och fotade - ?
temabilderna med Ebba - ?
ps. Kan dock ske ändringar ;) Men detta är så jag planerat det ;) x)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0