Bildbomd!

Hejsan! 
Nu lägger jag upp en STOR bildbomd. Mängder av bilder från hela min vecka! 
 
Lördag & söndag: 
Jag var hos farmor och farfar. Bilderna blev i en konstig storlek men aja.. Farmor visade mig runt lite i deras trädgård. Och så sorterade vi kanppar för det var dåligt väder och vi hade tråkigt ^^ och spelade lite spel. Sedan var vi ute, som alltid på sommaren, och saltade sniglar x) Och så gjorde vi en tårta! :)
Måndag:
Sommarlovskul började ;) 
Ebba och hennes syster klädde ut sig x)

Fick ett nytt skal av Ebba !
Bakade!
Lite bilder från sommarlovskul:
Ebba och jag tog lite bilder på hennes lillasyster :)

Ebba

Paddling

Ebba hoppade också i vattnet.

Och så målade alla något på en tavla.

Jag målade då en sol och skrev "sommarlovskul" på. Sedan la jag till 2012. Men det fotade jag inte ;)

Ebba och jag badade i kläder x)

Plastpåsar visade sig vara väldigt kul att leka med ^^
-
En kille: Vill ni vara med och leka en lek?  [förklarar leken] .. Vill ni vara med ?
Ebba: Är du från Holland? 
Jag: Ebba? hahah x) ?
Han: Ja :)
Jag: Ebba? Hur kunde du veta det :O?
Ebba: det står på hans tröja..?
Haha vi svarade aldrig på hans fråga! ^^
-
Hahah.. Tyckte det var lite kul ;)
-
Ledarens hund.

fiske

Bad alla där skriva sitt namn på en frisbee.
Sista dagen fick vi glass.
Hjälpte Ebba med en header en dag med.

Fredags:
Emmy och jag gjorde kladdkaka och åt pizza ;)
Lördag:
Fotade med Ebba.

Tyckte denna bilden var lite rolig ;)
Lördag/Söndag:
Gissa hur länge jag var uppe?.. Jo, till halv 5 på morgonen x) hahah!
Senare var jag på kalas hos en kusin. Fikade och lekte lite med födelsedags-kusinen ;)
Och efter kalaset lekte jag nån timme med en annan kusin, och efter det gick jag bort till Emmy en runda. Vi satt vid datorn och pratade och drack te.
Detta var bildbomben. Hela min vecka! 
Ha det så bra! Ska blogga bättre nu ! Kram ! 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0