Gårdagen!

Hej ! Nu tänkte jag lägga ut en bildbomb på min gårdag! Den kom inte upp igår för att mitt 3G försvann..
Vaknade ganska sent för att jag var uppe och pratade med Emmy till typ 4 x) Men detta blev min frukost.


Var inte så fint väder..

Lukas och jag gick runt lite på campingen och kollade lite.

Fanns vattenrutschbaner att åka, men de var stängda.

Klätterbanan jag klättrade idag. Bilder kommer ut imon på det !

butiken. Känner igen det sedan klassresan i 6:an.

Lekplats!

Finns mängder av troll ^^

Är bara vår båt här och en till! 

Grillade igår. Hittade först ingen tänvätska så vi fick grilla på såhär små grillar ^^

Kollade på när min lillebror spelade lite ;)

Men tillslut hittade vi tändvätska så vi kunde ta vanliga grillen ;) Mamma & pappa som grillar :)

Chips!

Sedan satte jag mig i rummet som jag sover i själv och satt vid datorn. Det gör jag faktiskt nu med! :D
Detta var min gårdag! Bilder från idag kommer antingen upp imon eller när jag kommer hem från semestern. För det är väldigt segt internet..
Ha det bra!  Kramar!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0