Har mycket som jag ska lägga ut..

Heej!
Var länge sedan jag uppdaterade.. Men bloggappen fungerade inte sen hos farmor. Kom på nu när jag kollar bilder jag lovat att lägga ut.. det är så sjukt många! Harstena, Kolmården, Segway, höghöjdsklättringen, skiffergruvan, dagen jag var ute med Emmy och fotade och så igår när jag fotade med Ebba. Imon kommer jag i alla fall lägga ut skiffergruvan bilder. Är dock mobilbiler men ändå. Och sedan någon annan, kanske dagen jag var ute med Emmy och fotade ? Får se.. Imon bilder det i alla fall att vara med Nora. Var sååå länge sedan nu ! Sedan på torsdag blir det att åka till båten. Är inte taggad alls.. 
Blir lite bilder från dagen!
Kram!
Vi åkte till Västerkvarn och solade och badade!

Emmy skjutsade mig på hennes moppe dit ;)

Efter badet åkte vi vidare till Statoil och köpte glass. Vilket ledde till glasskrig! haha!

Efter det körde vi förbi Malin en sväng. Har inte träffat henne på hela lovet typ !

Vi satt ute och pratade och hennes söta katt var där ^^ Mimmi!

Senare så blev vi bjudna på pizza! Gott! 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0