I båten!

Tjena!
Idag vaknade jag tidigt för att mamma väckte mig. Vi skulle dra till båten. Så jag packade och sedan tog jag och min lillebror och åt av jordgubbarna. De kommer ju inte finnas kvar när vi kommer hem. Så grädde och jordgubbar fick det bli till frukost. Men det tog tid innan vi kom iväg så drog en timme till Emmy. Sedan drog vi äntligen iväg. Vi har inte gjort så mycket idag. slappat i båten. Städat och fixat. Mamma och pappa köpte en liten båt som vi kan ha och åka med bakom typ. Så vi testade den och det var faktiskt väldigt kul! Typ som att paddla kanot! :DSedan blev det kvällsmat och så kollade vi på film tills nu. 
Hoppas ni har det bra! Förlåt för dålig uppdatering, har inte haft tid typ.
Imon drar vi vidare till Kolmården! Ska bli skoj! 
Ha det bra! Kram!
frukosten!

Vår båt! Nee, med båten som mamma och pappa köpte! ;)

Lillebrorsan och jag åkte runt lite i den i hamnen :)

Kvällsmaten! Hamburgare.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0