Lite bilder blev det ;)

Hejsan!
Var ute och fotade med Ebba innan idag. Tog tid innan hon kom så hann att sminka mig och ta mängder av porträtt-bilder. Eller, okej.. egobilder ;) Hahah! 
Sedan efter vi fotat lite blev det fika och sedan följde jag henne hem :) 
Fortfarande hostig men det börja gå över, toppen! 
här kommer bilderna:
Smultron och blåbär !

Gott! Haha!

halstabletter nerpackat ;)

Lite växter!

Ebba :)

egobild i skogen, haha ! ;) 

Småkryp 

Arbetande myra ;)

En humla. Vet inte vilken av dessa bilder jag tyckte blev bäst? två olika inställningar. Vilken tycker ni? 

När vi var klara med fotograferingen så gick vi hem till mig och fikade!
Hoppas ni haft en trevlig dag! Kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0