Lite mobilbilder!

Heej!
Sitter och lyssnar på musik i "sviten" som jag kallar det ;) Har inte kunnat blogga för har inte haft någon täckning på ön, Harstena. Där var vi två nätter. Vi gick på någon resturant och åt god mat. Vi hade det mysigt! Sedan idag åkte vi hem igen till Västervik och igen och gick på marknaden som var. Det var fullt av folk! Köpte sockaervadd och en Justin Bieber tröja! Gaah! :D Vi åt på donken med och sedan kollade jag och mamma lite extra på några som sålde smycken gjorda av skedar och gamla bestick. Coolt! 
Imon kanske vi drar till någon annan ö. Men först blir det shopping! 
Nu ska jag lyssna lite mer på musik och ladda ner mer appar på mobilen! 
Ha det bra ! Kram !
Resturanten vi var på.

Ingen servise.. Tråkade med att göra ett fint collage! Jag vet.. det är superfint! Haha ;) Inget fungerade.. 

Idag när vi körde hem var det lite för guppigt så blev lite sjösjuk!

Marknaden!

Justin Bieber tröjan!

Smycken gjorda av bestick.

Godnatt!

Kommentarer
Postat av: Malin

Aa! Justin, min sexiga boy! ;)

Svar: Hahah! ;D
Emelie

2012-07-15 @ 11:39:50
URL: http://alltjagserochhor.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0