moped runda ;)

Heej!
Sov över med Emmy tills idag. Vi sov väldigt sent. Vi var uppe till 3 för att vi skulle väcka Carro då. Hon skulle hämta en häst så tidigt ? Vi drack te vid typ två på natten och jag åt mängder av frukt !.. Så Emmy och jag vaknade runt ett. Sedan blev det "frukost" vid 2-3 ! Vid femtiden åkte vi till macken och köpte glass. Vi tog Emmys moppe dit ;) Fick köpa halstabletter sär med.. Som jag drogar sönder.. Usch ! Kom hem för en halvtimme sedan typ. Vi kollade på "En resa till pukhet". Tyckte den var ganska bra faktiskt ! Nu försöker jag fixa något med yatzy på mobilen. Ska ta och trycka i mig lite mat och sedan sova tänkte jag. 
Kram!
-
Te och frukt mitt i natten, med Emmy, klockan två!
Åkte moppe ! Emmys tuffa moppe ;)
Och så köpte vi mjukglass :D

Och så fick jag köpa halstabletter.. Usch!.. Ska sova och hoppas att förkylningen är över tills imon!  
Godnatt!

Kommentarer
Postat av: Ebba

En gång i Phuket faktiskt och den är skit bra ;) !

2012-07-05 @ 17:01:19
URL: http://sessanbba.blogg.se
Postat av: Ebba

En gång i Phuket faktiskt och den är skit bra ;) !

Svar: Skrev fel! Får ändra det ;)
Emelie

2012-07-05 @ 17:01:19
URL: http://sessanbba.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0