Nej...

Hej och godmorgon !
Kände redan igår att jag var lite lustig i halsen och senare så fattade jag att jag blivit förkyld.. toppen!
Och det blir bara värre! Usch! Vill inte vara förkyld på lovet! :(
Men jag har laddat med läkerol och strepsils.

Strepsilsen är från förra året från England. Blev förkyld där så försökte hitta vanliga halstabletter men det fanns bara typ sånna här x) Men dom fungerar ju bra ;) Snart slut bara. Fick låna ut lite till min rumskamrat med som jag smittade x) hon sa att hon var säker på att hon skulle bli smittad av mig.. och hon hade så rätt så x) 
Vad tiden går med! Är ett år sedan jag var i England typ ju :O Inte klokt! saknar det vekligen... Var en upplevelse! 
Får hoppas ni är friska ;) 
Ha det så bra ! Kraam!

Kommentarer
Postat av: Malin

Jag är också förkyld! och ont i halsen :(
Krya på dig <3

Svar: Usch du ! :( Tack, du med! <33
Emelie

2012-07-04 @ 21:34:29
URL: http://alltjagserochhor.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0