Rensat ogräs

Heej!
Sitter i sängen och pratar med Emmy. Har varit hos samma kusin som jag var hos igår, och rensade i deras land. Det var faktiskt kul. Aldrig gjort det så mycket förr! fikade en gång och åt middag och slet hela tiden i landet typ. Men i slutet så såg det ganska okej ut! duktiga jag och mina två kusiner är! :) Efter det jobbet så åkte vi till badet. Vi hade kul! Var bara iskallt (enligt mig) x) Så jag och kusinen tog ett snabbt dopp sedan gick vi till duscharna och duschade i sjukt varmt vatten ;) Och för en stund sedan kom jag hem från Emmy. Vi typ kollade på nån Wallander film. Så nu är hag trött och ska sova! Imon kommer ju Mikael. Och så ska jag färga håret igen! :D

Kommentarer
Postat av: Malin

Vad ska du färga det till? Eller blir det samma som nu ;D

Svar: Det blir samma som nu, eller lite rödare och inte såå orange ;) För det hade gått ur väldigt mycket så var typ den gamla bruna färgen i ;) Men nu är det rött igen! :D
Emelie

2012-07-03 @ 15:28:23
URL: http://alltjagserochhor.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0