Alla bilder jag lovat!

Hejsan!
Nu lägger jag ut alla bilder jag lovat!
Min lillebrors klassgrej. Det var sjukt trevligt!
Vi grillade ;)
Hans fröken spelade gitarr och barnen sjöng. Har haft samma fröken och mamma har också haft henne. Hon är så snäll!
Och som tack för åren de haft henne fick hon en liten present eller något ;)
Spelades brännboll :D
Och nu till bilderna Ebba och jag tog igår :)
Lite på Ebba och mig ;)
Och en lite flummig bild ^^
Ni kanske tyckte det blev lite mycket bilder på mig. Men vi tog bilder på mig med min kamera och på Ebba med hennes kamera ;) Och sedan tillsammans på min kamera med så aaa.. ;)
Nu ska jag i alla fall sova ! Eller spela lite rumble först ^^
Imon blir det att cykla med klassen till nått ställe och bada. Måste säga att jag är hemskt taggad x)
Hahah ! Men ha det så bra ! Sista veckan i skolan nu då! Gött !
Kramar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0