Cykelturen med skolan !

Hejsan !
Idag hade vi inga lektioner alls i skolan. Vi cyklade till en gammal skola, där vi gick tipsrunda, fikade och vissa badade. Fast vädret var ganska skit ;) Sedan var det två i klassen dom hade lerbrottning, haha x). På Vägen dit hittade Nora en häst med ^^ Gav henne energi typ ;) Började ösregna några gånger bara helt plötsligt.Vägen tillbaka var ganska bra men vägen dit var ganska hemsk. Stannade en gång och var så yr så kräktes seriöst nästan. Men sedan gick det bra efter ett tag ;) tyckte dagen var trevlig faktiskt. Bara att vädret var ju inte det bästa.. Sedan cyklade jag och Nora hem från skolan. Så hon och jag har cyklat ca 5mil allt som allt ;) duktigt ju !



Sedan när jag kom hem duschade jag sedan var jag någratimmar med min lilla kusin. Haha vilken fantasi hon har asså ;) vi lekte Peter pan och tingeling, let's dance, Törnrosa och med svärd ^^ det var faktiskt ganska kul måste jag säga ! Haha !Och så var jag med Emmy nån timme med nu på kvällen.

Ha det så bra ! Kram !



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0