Inga lektioner typ idag heller ;)

Tjena !
Idag var det bara en lektion på morgonen. Sedan åkte vi buss till kommunhuset, där någon typ visade oss runt lite och berättade om saker vi behövde veta.. Som jag faktiskt inte fattade alls x) efter det fick vi en timma ledigt så då gick typ hela klassen till en lekpark där också småbarn från ett dagis var. Så söta ! En blev ganska bra vän med en i klassen ^^ och sedan var vi på barnmottagningen med.

Nyss kollade jag på "masterchef" med Malin och Emmy. Men sedan kom mamma på att jag hade klipptid för en halvtimme sedan x) så nu står jag ute på salongen ;)
Ha det så bra!

 


Kommentarer
Postat av: Mac

awesome day! its was really fun at the park! ;D

2012-06-12 @ 21:33:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0