Lite bilder från min helg!

Hejsan!
Var länge sedan jag uppdaterade nu. Var hos Nora och fanns inte tillräckligt med täckning för att kunna blogga. Så lägger ut lite bilder och så nu. Och idag så var jag med Ebba med då ;)
När jag kom till Nora hade hon fixat sjukt god mat och dukat! :D
Vi kollade på "scary movie 4" först men vi tyckte det var tråkig så vi bytte till "Spirit" ^^
Och till efterrätt fick det bli jordgubbar, äpple och banan doppat i smält vit choklad och marabou choklad!
Och till frukost blev det jordgubbar och grädde :D
När jag kom hem sedan,idag, sprang jag med Emmy! Men innan jag sprang med Emmy så var jag på någon grillnings grej med Ebba. Det var jättetrevligt ! Bilder på det får komma upp när Ebba lagt ut dom på sin blogg ^^
Ganska mycket blommor längs med stigen ;)
Efter springningen tog jag en låååång dusch sedan var jag med Ebba! Vi gjorde lite allt möjligt x) typ räknade och la iordning mina småmynt , spelade monopol (hann inte ett varv förens vi sket i det ^^) och målade på någon tavla vi hittade som jag fått.
Söta spargrisar jag har eller ;) ?
Och så avslutar vi allt med en egobild som Ebba tagit i smyg med min kamera :D ! 
Ha det så bra! Kram!

Kommentarer
Postat av: Ebba

Haha jag ska nog sluta ta ego bilder med din kamera! ;)) ( Kommer aldrig hända )

2012-06-18 @ 12:01:44
URL: http://sessanbba.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0