Midsommar!

Hej! 
Hoppas ni hade den bra midsommar. Här regnade det och man blev biten av mygg och knott. Men annars var det trevligt! Var med Emmy hela dagen ;)
Detta åt vi på midsommar, och så bjöd vi morfar med :)

Sedan gjorde jag och Emmy midsommarkransar :)

Och såhär blev min misommarkrans. Ganska misslyckad ^^
Sedan gick vi till en grillfest fast vi dansade inte runt midsommarstången för det regnade och var mycket knott och myggor. Men annars var det trevligt!

Fick fika där med :)

Försökte fixa appen.. men den funkar ju inte än! Så det är därför jag inte uppdaterat på sjukt länge! och så har jag varit hor farmor och farfar. Men ska berätta mer om det senare! Ha det så bra! Kramar! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0