skolavslutningen och bilder från dagen innan!

Heej!
Innan jag drar till Nora tänkte jag lägga ut bilderna från skolavslutningen och dagen innan den.
Var ute och fotade med Emmy, dagen innan skolavslutningen ;)
Vi gick typ elljusspåret runt och fotade.
Smörblommor
Efter att vi fotat lite så åkte vi till det stället vi cyklade med skolan för jag hittade ju inte min nyckel x)
Åkte dit med mamma och Emmy ;)
Passade på att fota lite lupiner när det ändå fanns där ^^
Skolavslutningen!
Hade ett stort kramkalas med hela klassen! alla stod typ i ett led och kramade alla ^^ 
Malin och Max :)
Jag, Emmy och Malin :)
var ganska mycket folk ;)
Och direkt när jag kom hem kollade jag betygen! Blev inte så nöjd måskte jag säga.. Men iallafall godkänd i allt.
Nu ska jag dra till Nora! Ha det så bra! Kram!

Kommentarer
Postat av: Mac

Blev inte så nöjd med mitt betyg heller :(

2012-06-16 @ 20:24:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0