Västervik!

Heej !
Nu lägger jag ut lite bilder från dagarna i Västervik med mamma och Emmy. Allt var trevligt. Lite små gnäll här och där. Avslutades med en shopping-runda! Fast sedan gick ju allt lite hemskt när vi skulle hem. Mamma råkade tappa i IPaden i vattnet och den sjönk som en sten. Var alldeles för djupt så vi kunde inte få tag på den. Så nu ligger vår IPad på havets botten. Tycker verkligen synd om mamma... usch! det kanske va mitt fel!?.. Men skit samma! Nu kommer bilderna;
Fotade en svan
Utsikten över Västervik
Käkade på donken några gånger. McWrap är skitgod ;)
Blev en ny profilbild till mamma ;) <3
Grillade gott käk!
Var på stranden och fotade! Fick lite fina bilder på fiskmåsar ! Kanske lägger ut fler senare?
Mamma vågade sig i ;)
Och så åt vi ju ute med!
Och på vägen hem från resturangen så tog Emmy och jag lite bilder.

De hade gjort fyren lite midsommmar fin ;)
Mamma <3

Svanar med ungar. Så sött! 
Finns en badplats jämte där vi har båten. Måste verkligen bada där i år asså ;)
Båtarna

Och mamma köpte en champange till mig ;) Nice ! 
Ha det så bra !
Kram !

Kommentarer
Postat av: Ebba

Omg! Vilka bilder. Susanne blev ju skit bra på kort! Tyckte att den som hon är lite vid sidan som det står Emelie Sjöstrand på vad finast! ;P

Svar: Tack så mycket! Ja fick några bra bilder på mamma! :) Tack tack!
Emelie

2012-06-22 @ 20:34:41
URL: http://sessanebba.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0