Modevisningen!

Heej!
Förlåt för så hemskt dålig uppdatering!Har haft lite fullt upp och glömt bort att blogga hela tiden! Men iallafall.. Modevisningen i lördags var sjukt rolig! Fast det var ganska mycket väntande. Vi åkte kl.9 till Carros salong och så fixade hon och hennes vänner folk som skulle vara med, sedan fixade vi oss själva. Och sedan vi ca7 tror jag, så började det! ;) Men vi skulle inte gå förens 9 tiden. Så vi fick sitta och vänta i ett rum i ganska många timmar. Men Carro och hennes vänner fixade till folks frisyrer innan de skulle upp med, men jag hade ju ganska trist under den tiden. Men Sedan gick vi och det var superkul! Och nu efteråt så har en lärare i skolan sagt att jag var fin :D
Såhär såg det då ut:
Här gör de i ordning några modellers hår
Och såhär såg jag ut.
Men sminkningen kanske syns bättre här ;)
På söndagen sedan kom hundarna! :D
image description
Ha det bra!
Kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0