Glasskrig!

Hejsan!
Förlåt mig för att jag uppdaterar då dåligt! Idag var jag först lite med Emmy. Sedan drog jag till en typ träff med Join'us heter det. Där åt vi typ och gick till en lekpark. Trevligt var det ! Efter det drog jag till Emmy med två glassbåtar. Det hela slutade med ett glasskrig! Hahaha ! Kul! Men när jag kom hem gick jag ju duscha och bu tror jag att jag behöver medicin asså. För min astma har inte gått bort sedan Emmy sprayade hårspray i mitt ansikte! Asså för lågt Emmy ! ;) haha ne men det var skoj. Annars var det en väldigt lugn dag i skolan. Nyss har jag målat mina naglar med :) kändes så konstigt efter att jag tog av mina gelénaglar.
Men nu ska jag sova ! Natti !

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0