Konfirmationen 2012

Nu läggs bilderna från min konfirmation ut!
Min konfirmationsgrupp! Har varit en trevllig tid!
Detta är då själva konfirmationen ;)
Vårna grupp tar nattvard
vi tog farväl typ ;)
En blomma jag fick av mamma och pappa. Fick ganska mycket blommor ;)
Vi blev ganska många på kalaset efter
Ganska mycket paketer blev det med
En släkting fixade tårtan :D
Resultatet
Och för de som inte ville ha ;)
Jag började med att skära tårtan då
Efter att smakat en bit tårta var jag bara tvungen att ta lite kaffe och glass ;)
Mina fikapartners ;)
paketöppning !
Min söta lilla kusin
Mina presenter. Av mamma och pappa fick jag ett objektiv och en blixt, som vi inte rikitgt förstår oss på ;)
Mina konfirmationsnaglar. Korstet köpte jag dagen innan, tyckte det passade bra till konfirmationen!
Det var min konfirmation det! Ha det gött! Kraaam!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0