AM-kort och moppe på två veckor och fyra dagar!

Hejsan!
Har inte bloggat på länge pluggat stenhårt till moppekortet.
Och idag gjorde jag det! Var så galet nervös så jag trodde jag skulle svimma eller pissa ner mig när jag skulle gå in och skriva det. Men när jag väl kommit igång med det så gick det ganska bra. Var någon fråga som var lite svår men annars så tycker jag att det gick ganska bra! 
Mamma och pappa var typ arga dagarna innan för att de trodde jag inte klarade teoritesterna på datorn så bra i början men sendan så fick jag alla rätt efter några gånger. Men jag klarade det! 
Från första teorilektionen till dagen jag skrev upp, som var idag då, tog det bara två veckor och fyra dagar. Så det gick ju väldigt snabbt! Men det var ju intensinkurs jag gick så. Men egentligen kunde det bara tagit några dagar mindre men det var typ förarbeviset som krånglade så jag fick vänta en vecka. Men det gjorde ju inget! 
fredag imon ! gött! 
Här får ni en bild på min moppe då! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0