Nytt år! Mitt 2011 i bilder! :)

Hejsan! Igår var det en sjukt trevlig kväll! Ska visa en bild från det :D
Tänkte att nu när det är nytt år så kan man ju lägga upp sitt gamla år. Kolla igenom minnen från vår till sommar, höst till vinter. När jag kollade igenpm mina bilder fattade jag att det faktiskt hänt lite under året som varit både jobbigt och roligt! Men nu är det ett nytt år, nya möjligheter! :D Hade som sagt sjukt trevligt igår och jag hoppas alla fick en bra start på det nya året och att det fortsätter bra! :D
-
Färgade mitt hår rött!
Åkte till England, på språkresa som blev ett minne för livet! Många minnen finns där ifrån! :)
Var i London med språkresan och den svenska gruppen där jag för fösta gången fick se London Eye, Big Ben och fick åka tunnelbana. Resan var något av den roligaste, mest spännande och nog lite av det läskigaste jag gjort men något jag aldrig kommer att glömma! Var otroligt kul! :D vill ni se mer bilder klicka här: Mer bilder :D
Spenderade mycket av min sommar i båten med min familj!
Fick se Tina på riktigt och smaka hennes mat och mamma och Lukas blev med i TV ;) Fick en fin bild på henne med :)
Efter att ha tappat kontakten med Nora, en riktigt bra barndomsvän, så blev vi vänner igen <3 :D
Ebba! :) <3
Var på reunion med Emmy och träffade många från de svenska i min grupp :D
För hoppningsvis inte sista gången jag såg dom!
Jag & Emmy! :D <3
Lånat hem Jussi lite då & då Från farmor och farfar! :)
Mamma & pappa gifte sig! :) <33
Jag & Emmy var tomtar ! ^^
Fick en ny kamera! :D
Hade ett sjukt trevligt nyår med goa människor! ;)
Detta var mitt 2011! Mitt år har varit underbart! Hoppas erat med varit det! Och jag hoppas att erat 2012 blir otroligt bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0